Tuesday, June 03, 2008


Thanks to a friend's email...
It isn't often that a website comes up with typos like these but when they do, it's worth archiving... the headline in this article on a child of Indian origin winning a spelling bee has a spelling error in its headline! Ironical but comical as well...and even after 24 hours, Rediff hadn't corrected it. By the time you read this, they may have; hence, the screen-grab.

No comments: